Jumlah Pelawat

Masa Itu Emas

Album Mr. T

Isnin, 23 Jun 2008

SAYANGI KELUARGA KITA

Sudah menjadi lumrah alam..... kita sewajibnya menyayangi seluruh keluarga kita, saya tak tahu mengapa ada orang yang tidak sayang pada ibubapa, isteri, anak-anak , adik beradik dan seluruh saudara mara.
Jangan jadikan masalah yang kecil atau besar sebagai punca kasih sayang ini terlerai. Ikatan pertalian darah dan jodoh yang di amanahkan oleh allah kepada kita sepatutnya di jagai dan di belai. Yang muda menghormati yang tua dan yang lebih tua pula memberi layanan sama rata kasih dan sayang kepada semua. Alangkah bahagianya keluarga kita.

Kepada anak-anak ingatlah pesan orang tua-tua , Kita tidak selamanya muda, satu masa kita kan tua dan mempunyai anak dan kelurga. Zaman penghujung ini pembalasan tuhan begitu cepat dan tidak menunggu masa. oleh itu jangan kau engkari kata-kata ibubapa mu, arahan rasul mu yang sentiasa mengingatkan beramal dan beribadat kepada allah. Semoga hidup anak-anak akan terus bahagia di dunia dan di akhirat.





















Bonda ku tersayang


Aku bersyukur punyai kelurga yang bahagia. Terima kasih ayah dan bonda....... Terima kasih juga kepada isteri yang menjaga keluarga dan membesarkan anak-anak..............









Isteri Ku ......... Norlila


























Along : Shah Faiz
































Nyah : Farahin

















Abang Yang : Shah Fahmi
















Abg Yang dengan Opah



































Nurfara Faieza

Tiada ulasan: